Powered By Blogger

Monday 28 November 2011

kenapa?

okayy. sejak sejak harinih. asyik nak bertengkak ja, ada ja yg tak kena. knpa? dah lha tak mcam selalu, ptng ja lepak sesama. tapi sejak sejak ni? sedeh o kalo ingatt. and, bila gadoh. ayat yg sama mesty ada. " jangan cari orang dah " ape mkna semua ni. MASYAALLAHH, ingat senang aku nak telan suma nihh.perit tau. wehhh.aku sayg hg kod. tu ja yg mampu aku kata :(
dengan ap yg dea kata. betul ke tu yg dea nak. sanggp ka dea? taknak anggp bukan bukan. tp hati kan. bukan bole pksa.bnyak menda pk nihh. hermm. nak buad apa? snggp ke aku nih hidup takdak dea? kompem lha kan. tp tak salah kalo nak cuba. errrr. susa hoi nak cuba cuba ! ingat apa.
harinih. lagi sekali dea cakap tuu. okay takpa. trima lha ya. ape nak buad. hg takkn nak melutut nak merayu pksa dea tima hg ena? takkn. bia dea okay. doa ja dea bhagia. okay? 
== tak dak apa lg yg nak cakap. nak tido lhaa. maaf tadi tak bagi salam, selambe aku ja kan. hehe.
okay haa. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment