Powered By Blogger

Monday 7 November 2011

kerana sayangg

sayang? mesty aku sayang. sayang sangat.sampai macam ni aku dapat.aku still sayang. knpe dgn aku? gila kot. sayang orang yang takpernah iklas sayang aku.aku buta ?buta dengan cinta. apa aku buad.langsung tak dhargai.eh.takpa lha.aku iklas,tak baek ungkit,kan?errm.ape aku nak buat.luahkan semua.dekad sini? mesty lha. spe yg nak dga masalah aku kan. semua taknak. sibuk dgn exam.aku sorang je sibuk dengan cinta.YA ALLAH. sia sia ke semua yg aku buad nih, knp aku lalai ,knp aku takpernah ambek kesa mnda nih,YA ALLAH. mcm mna aku nak jwb exam.kalau hati aku tak tenang mcm ni.Selama ni dea lha semngat aku. semua dea. knp aku bole letak dea pangkat yg paling tinggi dalam diri aku.sedangkan.dea? ap aku nak buad harinih. .YA ALLAH.lepasni aku takdak fon dahh.aku dah baling.baling kad bawah.teruk nya aku. buad sesuatu tak pk pjg.then menyesal.takguna bukan?mcm mna aku nak contact dea. arghh. takpaya ena. !  hang sorang ja bole tolong diri hang.org lain takbole ! ingat tu. buad yg terbaek. untuk diri hang.bkn org lain.. errmm
ape.tak cukup ke aku tunjuk yg aku sayang hang.sampaikan org lain jugak hang pilh.okay fine.aku seda aku sape. takHOT mcm ptptptptt tu kan. tak baik mcm ptptptpt tu kan. takpe lha. aku rela. semua jadi kad aku.aku RELAA ! dah taknak pk. sampai sini ja. mood betol2 low. sgt low. 
BAI ,.ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment