Powered By Blogger

Monday 23 April 2012

         agak agak malang ke tidak ?

plain nak pergi cek gigi teha fatihah ;)
 okayyy.aku bangun awal. main kompterr,online layan youtubee,sampai lmbat pergi dekat tehaa. finee.bile teha dah ada dgn aku.aku pon buat ap yg patut.dah setel byar semua yg teha nak, kami ontheway pergi hospital seberang jaya ==

dah sampai hospital ;)
bile sampai hospital ,hujannnnn. arghhh.dah naik moto,mane ada bumbngg kan. takpalhaa. simpan mua.kunci moto,jalan pergi kaunter pertanyaan.sebelum tu ada lha tgk drama mak dgn anak (cina) dia punya marahh kad ank dia,sampai jerit satu hospital dengarr. lantak lhaa kann. biar malu org tgk,hehe. ada lagii.ada org nihh mnges sampai pelukk tianng, mybe ada something yg jadi dan dia tak boleh nak terimaa. takpelhaa. dugaannn ==

dekat kaunterr ;)
beratuurr... tunggu ,okayy sampai gilirann. tanyaa. errr. abg ? kalau nak jumpe dokter gigi kad mne ehh? abg tu ckp.ouhh kejapp ehh,abg pon taktauu. * abg tu masuk dalam sorang sorang,lepas tu keluar ada dua orang.
ye adikk. knpa? kami nak jumpe dokter gg. ouhh,bila sakit , teha jawab : lame dahhh,  abg tuh kate, sakit knp tak tampal yokok ? aku muka blurr taktauu apa. then abg tuh kata,kad situ takdak dokter gg, choiiii ;3
lepasstu kene pargi klinikkk. muka hampaa. belahh truihh.

seluarr aku kotorr ;)
sebelumm sampaii hospitaal. ehh,bukann dah sampaii. seluarr aku kotorr.aku pergi tandas cuuci,lgg terukk. nahaii lhaa. HAHA. takpee pergi hantar teha g klinikk. then aku balikk tuka seluarrr. dahh tuka aku datanggg balikk. nsett aku pulak tnggal kad uma time nak tuka seluarr. hoii. cubaan apee nihh.aku sabaa ja. stat moto,muka benggang. balik rumahh amek nsett. finee. nsett kat tangannn.

nak pergi makan. aku laparrr ;)
mula mula nak mkn nii. lepass tuu mkn mkan tuu. pergi zubaidah tak kenaa. patah balikk.last choice,lepakk petronass. hujannn. tp kejaapp je. jumpa naema ! HAHA. nak mkn mee undangg kononnn. okayy. ikottt.

mee udangg ;) 
tokk kandu kan ada.pergi situ jelahhh. ! okayy jom. hishhh. dah depan kedaii. ermmm.mcm tak sedap jee.taknak mkn sini,naema cakap ==' aku ponn. hbs tu kat mana,aku dah lha taktauu.minyak moto ciputt nih. then naema datang tgk meterr. hoii bnyak lgg. jom ah mkn kad desa murni.ada kedai kad situu.besttt.
halaa. jomm. dahh pergii nihh. okayy sampaii . order mkn minum.aku pergi tamdass. .
naema dgn teha lepak kad mejaa. then tunggu mia lama. makan baru sampaii. wahhhh. banyak nyee. udang besoo . nahhhhhh. mkn sampai kembungg. sedapp kann.

dah habis makan,otw nak bayarrr ;D
naemaa.hang p lha bayarr duluu,tehaa cakapp. aku diamm je.* pikir macam ada yg tak kenaa.
naema jalan pergi kaunterr. muka kerut kerut tgk resitt HAAAA,sudahhhhh, balaaaa apa pulakkk kann.
pelan pelan jalan datangg, weyhh tak cukup duwet aa. aku tnya : berapa mua ? rm 49.90.
ohhmyyy. melantak ap nihh *semua diamm.aku je gelakkk. naema cakap dahh tak sedapp. haa,atudiaaa.mkn dah spinggan baru tau tak sedapp. tgk resitt semua mkn tawaq truihh. KAMI DAHH BAYARRR OKAYYYY !

onthewayy balik petronass ;)
dok bawak moto,mulut dok popet popet,nyumpahh dgn tehaa.HAHA.
tuh lhaa. kalau tau tobat tak pergi mknn. g mcd pon bole mkn sampai lebamm. lgg sedappp.
tgk laksa tepi jalann. teha cakap. makan kad situ pon takpe tadi. herr. k lhaa. menda nak jadi kann. abaikannn.

dah hanta tehaa g keje ;)
setell. dahhhh. g jumpe my biebie <3 hehe. dah sampai kedai tgk dea tgah buat kejjee , comell jee. ;D
ouhh, belakang kedai ada ayahh dia. sumpah aku pangkisonnn ;p
sembang dengan dia kejapp. then nak balikkk. penattt sangatt, dea buat air bg aku minum,last dea yg minumm. sorrii sayanggg, okayy dea fahamm akuu. takpee.

balik umahh le woii,mgribb ;P
dahh balikk. sampaii umaa. rehatt kejapp. lepastu msg dgn sayangg aku ! dahh hbs sampai sini. mlm nihh nak rilekkk.esokk masukk kja mcam biasaa.

p/s : pikir je balik nak gelak sangat sangat dahh. HAHA.
       okayyyy babai.

No comments:

Post a Comment