Powered By Blogger

Sunday 15 April 2012

sedikit tentang saya :)

okayy, nama diberi NUR AMALINA BINTI MOHD SOLEH,umo lapan belas tahun, lahir kat hospital kuala lumpur, dah duduk peneng nih hampir lima tahun mcam tu. tp still pkai bhasa kl lumpurr,yeahhh,HAHA. itu pon ada sesetngah yg mengejekk.lantak hang k, ada 6 org adik beradik,aku sulongg. nama abah aku MOHD SOLEH BIN HAMID,dan mak tersayang aku JAMILAH BINTI MUHAMMAD . sayang keluarga aku macam hampa sayang keluarga hampa :) loikeeeeeeee =='
okayy,taken by MUHD ZAWAWI BIN MANSOR, duduk dekat seberang jaya,umo dua puluh satu kot :D takpasti,hal maklumlahhh. sayang dea mcam hampa sayang boyfren hampa jugakk :) loikeeee==='
okayy, sekarang tgah menimba ilmu, bekerja lhaa, cari duit,haha, dekat petronas bke twoo seberang jaya.best keje situ, berkawan rapat dengan NUR AMALINA BINTI ABDUL RAHMAN dan SITI NAEMAH BINTI RAZALI . sayang depa mcm hampa sayang memba hampa lhaaa :) loikeeeee=='
okayy,perangai aku, suka touching,suka baca novel cintann,suka dengar lagu.suka bawak moto.suka makan.suka setia pada yg satu,terutama PENCIPTANNYAA,tak lupa yg tersayangg. <3
okay,macam tuhjelhaa.simple tak pening sangat bukan. hehe. 


# semoga hepy selalu =='

No comments:

Post a Comment